Olech zemścił się na Łuszczyku?
Pyrzycki Dom Kultury ponownie nie ma dyrektora. We wtorek 21 maja br. burmistrz Pyrzyc Marek Olech podpisał się pod dyscyplinarnym zwolnieniem dyrektorki. Anna Łuszczyk odbiera to jako zemstę za to, że jej mąż – radny Miłosz Łuszczyk nie popiera już burmistrza.
O swojej decyzji Marek Olech poinformował pracowników Pyrzyckiego Domu Kultury na spotkaniu zwołanym tego samego dnia, pod nieobecność Anny Łuszczyk, która przebywa na zwolnieniu lekarskim. Burmistrz zarzuca byłej już dyrektorce (?) ciężkie naruszenie obowiązków pracowniczych.
Kontrola za kontrolą!
W okresie od listopada 2012 roku do maja 2013 roku w Pyrzyckim Domu Kultury przeprowadzono trzy kontrole. Anna Łuszczyk nie ma wątpliwości, że ma to związek z pogorszeniem stosunków pomiędzy burmistrzem i jej mężem – były one po to żeby znaleźć powody do zwolnienia dyscyplinarnego. Dlaczego dyscyplinarnego?
– Z powodu uprawnień, z których korzystam – wyjaśnia żona radnego – W związku z tym, że wychowuję małe dziecko nie można mnie zwolnić do marca przyszłego roku. Można było mnie odwołać tylko i wyłącznie dyscyplinarnie. Kontrole były po to żeby znaleźć powody – dodaje.
ZOBACZ WSZYSTKO
Czy będzie Folklor?
Tegoroczne Spotkania stoją pod znakiem zapytania. Jak nieoficjalnie wiadomo burmistrz zarzucił Annie Łuszczyk niedostateczne działania przy organizacji 34. Pyrzyckich Spotkań z Folklorem (PSzF). Ta odpowiada, że zarzuty są bezpodstawne.
– Przygotowane są już dokumenty w związku z organizacją imprezy masowej do policji, do straży pożarnej, mamy listę zespołów, które zaprosiliśmy, organizacyjnie wszystko jest dograne – zapewnia.
Nie będę brała kredytu żeby go przetańczyć!
To co nie jest dograne? Oczywiście kasa! Dyrektorka PDK w projekcie budżetu swojej jednostki na 2013 rok zaplanowała 120.000 zł na realizację „folkloru” jednak te pieniądze nie zostały zapewnione. Dotychczas udawało się organizować PSzF w ramach budżetu PDK, choć nie zawsze, ale w 2011 roku do użytku została oddana sala kinowa i dodatkowe pomieszczenia a na ich utrzymanie nie dołożono jednostce funduszy.
– Za prąd, kiedy nie było sali kinowej, płaciliśmy miesięcznie 1.000 zł. Obecnie opłata za elektryczność wynosi miesięcznie 6.000 zł – podaje przykład A. Łuszczyk
Zwiększone obciążenia przy jednoczesnym braku zapewnienia ich pokrycia musiały odbić się na kondycji finansowej jednostki. PDK związane jest obecnie porozumieniem z Geotermią Pyrzyce, która rozłożyła zaległości za opłaty za ogrzewanie na raty i odstąpiła od odsetek pod warunkiem opłacania bieżących należności. O zaciąganiu pożyczek na PSzF A. Łuszczyk nie chce słyszeć.
– Mogłabym wziąć kredyt na jakąś inwestycję, ale nie będę brała kredytu żeby go przetańczyć! – tłumaczy.
Bo poskarżyła się na burmistrza
Marek Olech od wielu miesięcy nie odpowiedział Annie Łuszczyk na pismo w sprawie zachowania się jednego z jego kierowników.
– W czerwcu 2012 roku skarżyłam się na impertynenckie zachowanie kierownika Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu wobec pracowników PDK – wyjaśnia – W tym czasie moja pracownica była w wysokiej ciąży a po jednej z rozmów doprowadził ją do płaczu –
W maju do biura rady Miejskiej w Pyrzycach złożyła więc skargę na bezczynność burmistrza Pyrzyc. To też miałby być jeden z powodów dyscyplinarnego zwolnienia.
Anna Łuszczyk zastanawia się czy nie lepiej się stało, że teraz zarzuca się jej brak dostatecznych działań przy organizacji folkloru niż po folklorze, gdy mogłaby być zwolniona za zadłużenie PDK. Jak zapowiada będzie dochodziła swoich praw w sądzie i żądała przywrócenia do pracy.
oset
Stanowisko Pracowników PDK
My pracownicy Pyrzyckiego Domu Kultury jesteśmy zaskoczeni i zasmuceni informacją, którą przekazał nam pan 21 maja 2013 r. o zwolnieniu dyrektor PDK Anny Łuszczyk.
Nie rozumiemy pańskiego postępowania. Naszym zdaniem placówka była zarządzana prawidłowo a stosunki między pracownikami a dyrektor układały się poprawnie. Wpłynęło to na pozytywny wizerunek naszej firmy i gminy. Pewne imprezy organizowane przez PDK pod kierownictwem Anny Łuszczyk stawały się wydarzeniami kulturalnymi roku. W naszej opinii dyrektor Pyrzyckiego Domu Kultury jest osobą, kompetentną, stanowczą, kreatywną i zawsze pomocną w sprawach służbowych i prywatnych. Przez niemal 10 lat wkłada serce i często prywatny czas w rozwój naszej placówki. Jest bez wątpienia oddana pyrzyckiej kulturze.
Pracownicy Pyrzyckiego Domu Kultury
Z panią Łuszczyk miałam do czynienia kilka razy, kiedy przychodziła jako klient to firmy, w której pracuję. No cóż, chamskie zachowanie, ludzi ma za nic, brak kultury osobistej. Nie dziwię się, że w końcu wyleciała, mimo iż jest tego inny powód. Na takim stanowisku powinni być ludzie kulturalni, inteligentni, którzy mają szacunek do drugiego człowieka. Pani Aniu , wiem że pani ze wsi pochodzi, nie ubliżając nikomu, ale akurat wiem to po tym, bo pani słoma z buta jeszcze wystaje…
Drgi Panie zapaśnik, słoma to pasuje do „Pana” sama wypowiedź w takim tonie świadczy jaką „Pan” ma kulturę. Zwykłe chamstwo.
A swoją drogą należy skończyć z władzami po „AWF-ie” zero przygotowania zawodowego do prowadzenia ogromnego przedsiębiorstwa jakim jest Gmina i Powiat. To że Pani Łuszczych nie chciała zadłużać Domu kultury to należy się wielka pochwała dla mądrych działań. Może Pyrzyczanie zrozumieją, że władzę należy oddać takim osobom jak Pan Łuszczyk, ludzie młodzi, którzy chcą jeszcze coś dla miasta i mieszkańców zrobić, a nie pokazywać się z Kaczyńskim i kombinować jak tu dalej zostać u władzy.
każdy kombinować może ale to nie wystarczy aby zostać burmistrzem – trzeba jeszcze tak reformować i to umiejętnie aby niczego nie ruszać w strukturze wyborczej i zawsze krzyczeć łapać złodzieja kiedy samemu się robiło albo i robi lody – i tak jest w większej połowie polskich gmin a barwy polityczne nie mają tu znaczenia !
Co ma do powiedzenia nam Pyrzyczanom pan Burmistrz JM Olech.
To wystarczy wpisać.
„Korupcja, „Fryzjer” i przeciek pyrzycki w śledztwie szczecińskiej prokuratury”
Gazeta.pl Szczecin
Proponuję wypić dużą szklankę zimnej wody. Być może sprowadzi to Ciebie na Ziemię i przestaniesz tym samym wypisywać niedorzeczności…
zdumiony – bo Ci się klawiatura zablokuje od popierania swojego Wodza.
OLECH MUSI ODEJŚĆ !!!
Zdumiony czy zawstydzony? hehe Tak jakby jest się czego wstydzić
nata czy to coś osobistego?
He,he – Wieś tańczy i śpiewa! 🙂
Przy następnych wyborach Olech powinien dostać czerwoną kartkę od wyborców,gdyż ludzi ma za nic.
Myślę, że masz niezły problem z należytym odbiorem rzeczywistości…
Patologie związane z działalnością domu kultury to nie nowość w relacjach dyrektor – burmistrz !
scenariusz jest potem taki ze pod koniec zamknięcia roku nagle burmistrz i pani dyrektor pewnie zwracali by się do Rady Miejskiej O UZUPEŁNIENIE KASY! a jakby ktoś chciał sobie to przeanalizować głębiej to niech sobie poczyta stenogramy z obrad rady gminny pewnego zespołu rokowego ! NUMER BYŁ BARDZO PODOBNY TYLKO Z TYM że TAM PANI DYREKTOR poszła NA RĘKĘ NASZEMU KAZIOWI ! – WTEDY TOCZYŁA SIĘ KAMPANIA WYBORCZA DO SAMORZĄDU ! a potem musiał błagać a właściwie żebrać o kasę u RADY MIEJSKIEJ .Pan Burmistrz nie potrafi zrozumieć ze czasy kreatywnej księgowości w której ktoś mijałby nastawiać swoje cztery litery w celu zaspokojenia tak zwanych potrzeb kulturalnych się kończą – Co zaś pani Dyrektor TO POWIEM TAK NOSIŁ WILK RAZY KILKA PONIEŚLI I WILKA ! A na koniec takie pytanie do radnych gdzie jest komisja do spraw kultury i oświaty ? NO ALE WIADOMO KTO BY TAM SIĘ PRZEJMOWAŁ Z RADNYCH JAKIMIŚ TAM MARNYMI TYSIAKAMI !!
Problem jest w tym jak zwolnił a nie że zwolnił bo znowu trzeba będzie płacić odszkodowanie na miejscu Pani dyrektor sam podałbym do sądu
Na twoim miejscu raczej bym milczał…
Zdumiony postrasz wszystkich to teraz na czasie
a może Pan Burmistrz wie co robi bez powodu, by takich decyzji nie podejmował i dobrych pracowników, by się nie pozbywał tylko nagradzał czy nie tak !!!!
Z kaźdym zwolnieniem można polemizować ale nie powinny się publicznie odnosić do tego osoby , szvzególnie tym zaintetesowane .Gdyby nie konretne powody i przyczyny Olech nie posunąłby sie do tego ,żeby zwolnić dycyplinarnie.Te wszystkie stołki to i tak po zmajomości .Nie ma kogo żałować.
CO PRAWDA TO PRAWDA Z TYMI STOŁKAMI .
Masz za dużą wiarę w Miłościwie panujących.
I umorzeniami podatków
a komu umożył, podobno mężowi nielubianego w Żabowie chomika. A to numer, działacz rolniczy se załatwił kasę z urzędu gminy. Ale układ, sobie stworzyli. Letnin rządzi. Ale układ !!!
Czy ktoś wie gdzie jest dostępna lista z umorzeniami.
Proszę wiarygodne informacje takie sprawdzone. Panie Burmistrzu niech Pan opublikuje kto otrzymał umorzenia w podatku. Trzeba przeciąć spekulacje.
W urzędzie miejskim na II piętrze koło kibla jest tablica ogłoszeń. Na jej samej górze czcionką 8 w tabelce są nazwiska biedaków z umorzeniami. Są sołtysi, są inni, których dotknęła bieda. Można zrobić fotę. Polecam wszystkim.
Piani Aniu kibicuje Pani i trzymam kciuki Proszę się trzymać i zrobić wszystko by udowodnić że to Pani ma rację. Też uważam że była to zemsta polityczna i próba zastraszenia Pani męża. Głowa do góry.
pani/e „zong”. Ma pan jakieś problemy z racjonalnym oglądem sprawy? Co to za bajanie z pana strony?
ANIU jestem z tobą nie daj się zastraszyć
Tu nie chodzi o zastraszanie a o racjonalizm.
Przy okazji należy zadać pytanie czy np sekretarka to dobry dyrektor? Noże i pytanie śmieszne, ale w DZISIEJSZYCH czasach nad wyraz aktualne.
Pani Aniu walczyć proszę
trzeba ogarnac ten PDK
A biletów na Eleni jak nie było tak nie ma w sprzedaży. „Menadżer” ania z bożej łaski. Krawczyka koncert też odwołany został. Polityką się zajmowała a nie PDKiem. Pół roku na zwolnieniu była, kasę za nic brała jak jej prawnik podpowiedział jak burgera dymać by jej nie zwolnił wychowując na niby małe dziecko-urlop wychowawczy 5/40 by pracować i pod ochroną być. Cwaniacka familia dużo mówią mało robią kasę biorą-na polityków oboje się nadają, bo to najlżejsza robota.
na wychowawczym dostajemy 0 wypłaty gamoniu !!!!
Tir-ówka jesteś to i zero dostajesz. Łuszcza-kowa to ciągnie skąd się da
Czy osoba która ma to ogarnąć ha ha zostanie była Pani dyrektor PDK import ze Stargardu ?
OLECH -AUT…AUT
Pan Olech to niech cale Pyrzyce zwolni-SZYDERCZY USMIECH
I wzorem Kazika stargardzki desant zrobi!
To ka kibicuję Kazkowi w końcu ślub mi dawał
Niech źje Kazek!!!!!!!!
Dajcie sobie spokój. Pożyjemy zobaczymy. Jak burmen wygra w sądzie to miał rację. Jak przegra, to będzie znaczyć że faktycznie to zrobił politycznie. Tylko czemu za wszystkie jego nieudolności my mamy płacić. Kosztowało nas to już ponad 100 tysięcy, a w kolejce 3 sprawy ze strażnikami i sprawa z dyrektorką PDK.
A mówią, że to nie koniec zwolnień i odwołań…
Brawo! Panie Burmistrzu, ja z PDK-u nie korzystam ! nic tam nie ma dla pyrzyczan!
a co do wyborów to wielu na Pana zagłosuje!
Pozdrawiam!
Po co nam po PDK jak w Pyrzycach nikt już się nie urodzi, resztę każdy sobie dopowie
Masz rację ojciec. Jeszcze trochę umorzeń podateczku i zagłosuję. Butelkujecie już „ulotki” ojczulku ?
Mam sporo pustych butelek ojciec
to napełnij swoim moczem
Wielu co głosowało w poprzednich wyborach na obecnego burmistrza nie zagłosuje ponownie. Wydaje mi się że burmistrz już powoli sobie zdaje z tego sprawę
Są teź tacy co nie głosowali a teraz zagłosują na Marka, np. Ja i moja rodzina oraz ich znajomi i znajomi znajomych. 🙂
Są też tacy co nie głosowali, a teraz zagłosują na Ma-rka, np. ja i moja rodzina oraz ich znajomi i znajomi znajomych.
Ty kretynie
To najlepszy burmistrz jakiego miały Pyrzyce.
kiedy w końcu Pan burmistrz przestanie usuwać ludzi niewygodnych sobie??to co w Pyrzycach się dzieje to po prostu żenada!!
chwała że jeszcze są tacy jak Hubert Łuszczyk i Mariusz Majak jedyni radni którzy wogóle się odzywają na tych sesjach i najważniejsze że z sensem!!!
Spadłem z krzesła jak to przeczytałem .Czy ty mówisz o tym Majaku który sprzedał się staroście za stołek.Głosowałem na niego ale teraz bardzo żałuję.
chyba Miłosz a nie Hubert??? a to wielka różnica
Ja wiem czy taka wielka- jakieś 20 cm różnicy. Tak żartem. A na poważnie to myślę, że stanowisko dyrektora PDK jest jak najbardziej stanowiskiem ciekawymi i już jest mimo konkursu ktoś na to stanowisko. Pan burmistrz nie miał jak inaczej zwalić obecnej „Pani” dyrektor jak tylko dyscyplinarnie- przy zwolnieniu, na którym celowo „Pani” Łuszczyk przebywała to jedyna możliwość. Nie wiem czy słusznie „Panią” Łuszczyk dyscyplinarnie zwolnił czy też nie, ale myślę, że nowa krew może wnieść coś lepszego do DPK. Ponadto też uważam, że „Pani” Anna nosiła nosa za wysoko- nie kulturalnie jak na Dyrektora placówki kulturalnej.
Nareszcie
Poczekajcie. Jak tylko konica zrobi podyplomówkę to i naszą Marzenkę pogoni. A wtedy nie ma co u nas na wiosce szukać. Hooj !
Myślę że jak zwykle dużo komentarzy jak to u Polaków wszyscy znawcy od siedmiu boleści. Tak bez przyczyny nic sie nie dzieje widocznie pani dyrektor nie wykonywywała swoich obowiazków należycie. W Domu Kultury brak dyscypliny pracy przeważnie nikogo nie ma podczas godzin pracy i to że koleżanki/współpracownicy panią popierają to oczywiste.Też bym popierała gdybym miała taki luz.
Co do tego listu od pracowników przydałyby się czytelne podpisy…
Pani wice jak przestanie wice być ,wówczas na swojej wiosce mając dużo czasu niech zacznie bratać się z naturą i hodować kury,albo krzewić folk swojej wsi abasadorem kultury zostać to dopiero zaszczyt,zaczniemy na spotkanie z folklorem jeżdzić do Brzeska .Odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku.Naszej pani wice też już dziękujemy.
i bardzo dobrze, że zwolnił… ta pani nie nadawała sie na to stanowisko
Jesteś w błędzie ja uważam że nadawała się idealnie. Pani Aniu głowa do góry jestem z Panią. Mężowi proszę przekazać niech się nie zmienia i dalej pokazuje nieudolność „władzy” w Gminie.
To ty jesteś w błędzie. Absolutnie się nie nadawała. Tutaj trzeba kogoś po szkole artystycznej. To chyba oczywiste.
taaa, a szpitalem niech zarządza lekarz, portem marynarz, ośrodkiem sportu sportowiec, domem aukcyjnym artysta itp.
puknij się w głowę.
A według ciebie szpitalem powinien zarządzać piekarz a domem kultury kierowca tak?
A po jakiej szkole jest ten były sędzia piłkarski i na dodatkowy zamieszany w aferę „Fryzjera”Jest burmistrzem!
teraz jakiś mściciel wyciaga jakieś stare sprawy a przeciez to my wybraliśmy w wyborach demokratycznych.
No i zachodzi częściej do mnie.
No i zachodzi częś-ciej do mnie.
Wódz niedługo wszystkich pozwalnia, na wszystkich znajdzie haka…
szkoda tylko, że tak wysoko nosi głowę do góry, kiedy sprawa w prokuraturze się toczy. Człowiek honoru przynajmniej poszedłby na urlop, ale nie, lepiej znęcać się nad innymi, może ludzie zapomną, jak zrobi się głośno o innych. Wstyd mi za wszystkich zwolenników, którzy udają, że nic nie wiedzą.
Myślę że jak zwykle dużo komentarzy jak tu ( u takich jak ty): uszi pisze: 28 maja 2013 o 11:50
„teraz jakiś mściciel wyciaga jakieś stare sprawy a przeciez to my wybraliśmy w wyborach demokratycznych.”
Weź wreszcie na wstrzymanie i pisz normalne, bez demagogi, bez populizmu.
Nie pisz tak w dupę wchodząc.Chyba nie jestem ciota ani cichodajką?
Ciekawe czy wyjdzie, komu umorzył podatki. No i ciekawe co zrobią rolnicy jak się dowiedzą, że umorzono tylko „bogatym”.
Co na to radni z PSL popierający Olecha ?????
Jak wytłumaczycie takie umorzenia swoim wyborcom czyli rolnikom ???
Cichutko będziecie siedzieli ????
Jak tak bardzo ciebie to interesuje to możesz sam sprawdzić komu umorzył podatki. Lista jest w urzędzie koło kasy! Żadna tajemnica!
Pani Łuszczyk myślała że, mąż gwarantuje jej nietykalność. A co do męża zastanawiające jest dlaczego taki mądry i znający się wszystkim nie robi kariery w policji. Pogadajcie z ludźmi którzy z nim współpracowali to się dowiecie dlaczego jest już emerytem. Argumenty braku pieniędzy na utrzymanie oddanej sali kinowej świadczą wyłącznie na niekorzyść byłej pani dyrektor. Taka sala w prawidłowo funkcjonującym domu kultury przynosi dochody, a nie straty. Kiepski stan finansów to dowód na złe zarządzanie PDK. Pismo koleżanek i kolegów w obronie swojej koleżanki można wsadzić do kosza bo taką ma wartość. Tak są przekonani do swoich poglądów że zabrakło im odwagi żeby się podpisać. Dane procentowe może 80%, może 90%, a może 70% osób Panie radny Majak podpisało? Przeczytał pan anonim w obronie żony kolegi.
Zgadzam się w 100% Łuszczyk tu Łuszczyk tam… NEPOTYZM w tych Pyrzycach wszędzie….
A może przedstawisz klan Olechów i ich posadki?
to my mamy w Pyrzycach jakieś klany ???
wszyscy są na stołkach dyrektorskich
i to jest nepotyzm
Do gość. Nic dodać nic ująć. Już dziękujemy „wybitnym” i „uwielbianym” ł.
Dlaczego ty nie jesteś policjantem.Ba! Dlaczego nie jesteś agentem „Tomkiem” albo agentem”gość”?
I tak nic nie było w tym pedeku. sama lipa.
Ja z usług PDK jestem zadowolony. Do kina chodzę bo nie opłaca mi się jeździć do Szczecina czy Stargardu jak robią to nasi mieszkańcy. I nie zgadzam się z tym, że w PDK nic się nie dzieje. Nie znam szczegółów sprawy zwolnienia pani Łuszczyk, ale postaram się dowiedzieć.
Czekam jeszcze na otwarcie restauracji Park, która na pewno odświeży ofertę PDK.
Do artysty – bo nie pochodzę z rodziny milicjantów/policjantów tak Ty.
Pochodzenie z rodziny milicjantów/ policjantów nie jest potrzebne.
Masz rady dla innych a sobie nie potrafisz pomóc. Mrzesz zostać policjantem, tką ”Tomaszkiem” albo „Tomcią „.
Tylko jest podstawowy warunek.Musisz być wysportowany,a i oczywiście rozgarnięty,a.
To do dzieła.Składaj papiery na policjanta,tkę a masz szansę nim być tak jak Jarosław Kaczyński z Krystyna Pawłowicz rodzicami, wpierw małżeństwem.
—
Czy ktoś ingeruje w komentarz?W poprzednim moim jest zjedzony cały fragment.
jak ja o Staroście i szpitalu
Do artysty – Ci z rodzin policyjnych nie musieli być ani wysportowani ani rozgarnięci – czego jesteś przykładem. A wykształcenie które zdobyłeś na „tajnych kompletach” to już norma w Pyrzycach i nie tylko.
Niezwykle podobały mi się Twe bełkoty, gdy w swej wypowiedzi zestawiłeś rzeczownik „policjant” oraz przymiotnik „rozgarnięty”.
Uwielbiam oksymorony.
Jakie kwalifikacje miala P. Anna, ze zostala dyrektor PDK? Chyba takie pytanie trzeba zadac.
żadnych
Skoro żadnych, to należy ZBADAĆ na poważnie, czy przy powołaniu na to stanowisko, wszystko było jak należy. w końcu to NIE JEST prywatna firma.
Dostęp do danych publicznych – to na początek.
A JAKIE MA KWALIFIKACJE PAN BURMISTRZ Jerzy Marek Olech , że został burmistrzem w Pyrzycach.
Jakie ma kwalifikacje?Jakie to ma szkoły? Może menażerskie, może biznesowe a może po prostu jest bo jest , NIESTETY burmistrzem.
Burmistrza sami sobie ludzie wybrali – ja niestety tez dalem sie nabrac na jego obietnice. A co do posad dyretektow i jak to nazywasz „menażerow” – niestety w Polsce jest tak, ze nie trzeba miec zadnych kwalifikacji zeby dostac stolek, bardziej licza sie koneksje.
M. Łuszczyk – absolwent prawa, podyplomówka z zarządzania
A. Łuszczyk – wyższe z ekonomii, podyplomówka z zarządzania.
J.M. Olech – ???
Odpowiedzcie sobie sami, kto ma jakie kwalifikacje…
Dajcie sobie spokój z jałową dyskusją bo to niczemu nie służy.
Zwolnioną dyrektorkę oceni sąd pracy, a burmistrza mieszkańcy przy wyborach (albo referendum)
Skonczylem studia i wierz mi, ze dzis magisterka to nie jest zaden wyczyn. Do pracy a tym bardziej do zarzadzania potrzebne jest jeszcze doswiadczenie, ktorego P. Anna nie miala. A burmistrza o kwalifikacje trzeba bylo pytac przed wyborami. Sami sobie go wybralismy i musimy sie jakos przemeczyc.
Dziś pierwszy lepszy śmieć ma wyższe, więc przestań wierzgać w swej utopii.
J.M. Olech wybrany „w” DEMOKRATYCZNYCH wyborach – tak orzekła większość – i mógł mieć nawet podstawówkę – to nie jest istotne.
pani dyrektor – jakie miała wykształcenie przy obejmowaniu stanowiska?
W jaki sposób została wybrana? Był konkurs? Może powinno się to w końcu zbadać.
Wlasnie, jaka jest procedura wyboru na stanowisko dyrektora w takiej placowce jak PDK? Jakie trzeba miec kwalifikacje? Wystarczy papier „wyzsze wyksztalcenie”? Skoro tak przeciez magistrow u nas dostatek. Chcialbym wiedziec jakie to wyjatkowe predyspozycje miala p. Anna, ze zostala dyrektor. Moze sprawe powinno sie zaczac wyjasniac od przedstawienia okolicznosci objecia stanowiska przez p. Anne, a nie pisac o „tragedii” jaka jest jej odwolanie.
Dokładnie tak. Systematycznie, powoli, a wszystko się wyświetli. W końcu takie informacje winny być jawne.
Niech pyrzyczanie w końcu się dowiedzą, jak to było naprawdę z obsadą stanowisk.
co nie którzy nie mieli matury i wyższych wykształceń robili to po 40 -tce, a znaleźli się też na stołkach,a potem z nich spadli !!!!!!!!
A JAKIE MA KWALIFIKACJE PAN BURMISTRZ Jerzy Marek Olech, że się panoszy!!!!Właśnie to nie jest rządzenie ale panoszenie się na urzędzie burmistrza-tak stwierdzam po wszystkich jego poczynaniach nie tylko samorządowych.Może menadżerskie ( w tym wyrazie zjadło mi literkę ale wiadomo o co chodzi), może biznesowe a może po prostu jest bo jest , NIESTETY burmistrzem.
Kim ty jesteś( kkk pisze 28 maja 2013 o 06:43) ?Tak piszesz:
„Anna nie miala. A burmistrza o kwalifikacje trzeba bylo pytac przed wyborami. Sami sobie go wybralismy i musimy sie jakos przemeczyc.”
Pytano pana Olecha ale głosy zdobył- nie wolno mowić głośno bo niczym błyskawiczna zjawi się w prokuraturze.Jak udowodnić ?Dość łatwo należy tylko popytać i NIE BAĆ SIĘ !!!!.
Niestety trzeba być dyplomatą( ja nie jestem dyplomata i się nie boję!!!!!), bo można się narazić panu burmistrzowi.Może to pan burmistrz ma się czego bać i niech nie próbuje zastraszać . Widać to wszędzie. Moim skromnym zdaniem to jest najgorszy ze wszystkich włodarzy w Pyrzycach , wliczam do nich również naczelników tych w PRL.
Zgadzam sie z toba. Nie jestem zwolennikiem obecnego „gospodarza”, jak sie sam nazywa, a wrecz przeciwnie. Pije do tego, ze odpowiedzialne stanowiska obsadza sie ludzmi niedoswiadczonymi. A PDK jest tego dobrym przykladem. Pozdrawiam
Kwalifikacje burmistrza to wynik DEMOKRACJI oraz woli lokalnej społeczności, aczkolwiek nie każdy z ciasnym umysłem jest w stanie to pojąć.
wykształcenie to jedno a kultura osobista to drugie; i PANI DYREKTOR i PANU BURMISTRZOWI tego drugiego niestety brak
Halo co Wy chcecie od Pana Burmistrza umie się znaleźć w każdej sytuacji jego nie wyprowadzi się z równowagi jest twardy i wie czego chce posłuchajcie tylko na sesjach zawsze z twarzą wychodzi a co do zwolnień
to może ma rację zobaczcie niektóre wypowiedzi co niektórych osób ????
Może na sesjach wychodzi z twarzą,ale niestety to wyreżyserowane i nic za tą twarzą konkretnego nie idzie zwykła poza na twardziela ,jak coś nie idzie po jego myśli wychodzi żeby nie zacząć tupać nóżkami!Proszę powiedzięć jak długo mamy ponosić koszty za przegrane procesy .Olech powinien zacząć płacić sam ,a nie ja ,czy pan ,pani,stać go 12 tysiaków m-c daje mu możliwości zadość uczynienia dla poszkodowanych w wyniku impulsywnych i nieprzemyślnych decyzji wyrzucaniu z pracy.Choćbym miała głosować na Myszkę Miki,to za skarby świata nigdy na Olech.
Masz bardzo podobny Nick do mojego(… pisze: 28 maja 2013 o 10:50) jednak twoje stanowisko nie jest tożsame z moim.To dla jasności.
Pan Burmistrz Marek Olech próbuje zawładnąć moje miasto Pyrzyce.Nie ma mojej zgody na to !!!!! Obsadza ważne funkcje swoimi ludźmi- tak twierdzę .Mojej zgody nie ma.
Uważam , że każdy inny włodarz jest lepszy.
OCZYWIŚCIE NIE MAM URAZU do pana burmistrza. Skuteczne próbuje otumanić wszystkich Pyrzyczan .
Nie, nie .
w Pyrzycach trzeba włodarza a nie pana, który próbuje wprowadzać swoje porządki z boiska piłki nożnej.To nie ta dziedzina aktywności.
Pyrzyce to nie jest boisko piłki nożnej !!!!!!!
Pany dyrektoka zapomniala ze do konca zycia nie bedzie na tym stolku. Takie sa realia w dzisiejszym swiecie. Zostala dyrektorem bo ktos zostal zwolniony czy sie wtedy martwila tak bardzo o tamta osobe? Nie. A teraz biadoli do gazet jaka to ona pokrzywdzona. Byla tylko sekretarka a wczesniej robila zdjecia lipinskiemu. To byly jej kwalifikacje. Smiac mi sie chce z tych komentarzy. Co by nie zrobil olech to i tak bedzie źle mam wrazenie ze jak sie sam odwola to tez bedzie zle. Niedlugo wybory panstwo luszczyk moga startowac anna na burmisyrza bedzie wtedy oki w pyrzycach a milosz na radnego pozniej przewodniczacegoi beda mieli pelnie wladzy w pyrzycach.
Tu się mylisz(anonim pisze: 28 maja 2013 o 11:16)
Tak napisałeś:
„Co by nie zrobil olech to i tak bedzie źle mam wrazenie ze jak sie sam odwola to tez bedzie zle.”
Wybierzemy nowego!!!Również bezie obiecywał ale jednak innego, nie tego obecnego.
nieważne czy nowego czy starego, byle innego !
Pełna zgoda.Nowego byle nie tego obecnego Jerzego Marka Olech.
Olech, Olech, Olech ! Złóż dymisję z urzędu !
Był taki komentarz a pan burmistrz JM Olech milczy niczym grób .DLACZEGO?!
Ile zapłacił PiS za użyczenie hali sportowej na spotkanie wyborcze Jarosława Kaczyńskiego w pyrzckiej hali sportowej?
Jaki to był aż tak ważny powód, że Marek Olech burmistrz Pyrzyc pojechał do Szczecina na spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim. Co za ważny powód go tam sprowadził a w nagrodę Jarosław Kaczyński go koło siebie posadził? Kogo reprezentował M. Olech?Siebie jako wielbiciela czy jako burmistrza wszystkich Przytyczan?!
Ile zapłacił PiS za użyczenie hali sportowej na spotkanie wyborcze Jarosława Kaczyńskiego w pyrzckiej hali sportowej?
A ja nie rozumiem panie red., jak można umieszczać oświadczenie pracowników, bez ich podpisów, w końcu przytoczył pan treść dokumentu. Pytanie, czy wszyscy pracownicy są zasmuceni i nie rozumieją? A może niektórzy odetchnęli z ulgą. Pani Aniu, strasznie się Pani pospieszyła z tymi wynurzeniami na antenie tv. Że też, na zwolnieniu ma Pani siłę z uśmiechem bawić się w polityczne abstrakcje.
To nie PiS płacił za wynajęcie hali, to burmistrz musiał zapłacić za przemówienie tego „wybitnego polityka”. Nadal jednak pozostaje kwestia ILE?? Jarek zapewne do tanich nie należy, więc niech ktoś odpowie w końcu, o ile zubożał budżet gminy?! ;P
Właśnie tak.Niech wreszcie pan burmistrz zabierze głos.Chowanie głowy w piasek nic nie daje a zakulisowe robić jakieś, być może, zagrywki robić to jest żenujące.
Pyrzyce na wszystkim dosłownie oszczędzają -tak twierdzi Pan Burmistrz JM Olech.
To niech wykaże jak jest rozwiązany ten temat z wizytą w pyrzyckiej hali OSiR Jaroslawa Kaczyńskiego (19 maja 2013 rok).
A umorzenie podatków „biedakom”
Umorzenie długów Porozumienia Centrum przez byłego ministra skarbu Wojciecha Jasińskiego 25 października 2007 r, parę dni po przegranych dla PiS wyborach.
Prawo i Sprawiedliwość(wrednie się nazwali), które tak „walczy ” o prawo i sprawiedliwość ale dla siebie.
Tak to partia nazwana PiS walczy ale o siebie.
Przypominam, że PiS otrzymało z budżetu państwa polskiego na swoją działalność 50 milinów złotych.
Niech pan Burmistrz o tym pamięta, że Pyrzyczanie są biedni i nie można brać zapłaty za wyznajecie OSiR dla PiS(19 maja 2013 rok) od tak bogatej partii politycznej.
Tak ten fragment ma brzmieć. Musi być z wyrazem -NIE.
Przypominam, że PiS otrzymało z budżetu państwa polskiego na swoją działalność 50 milinów złotych.
Niech pan Burmistrz o tym pamięta, że Pyrzyczanie są biedni i nie można nie brać zapłaty za wyznajecie OSiR dla PiS(19 maja 2013 rok) od tak bogatej partii politycznej.
To jak w końcu wyszło z nieregulowaniem tego rachunku za halę sportową .dlaczego działacze z PiS milczą? Dlaczego sa tak wstrzemięźliwi na ten konkretny temat.PiS jes prawem i sprawiedliwością czy nie?
To jak wyszło.
Czy jednak PiS zapłaciło miastu za wynajem OSiR czy nie?
Niesamowite rzeczy dzieja sie w Pyrzycach…Ten burmistrz na sile usmiechajacy sie i mowiacy kazdemu komu sie da dzien dobry w czasie samotnych spacerkow podczas trwania kampanii po Pyrzycach… Mialam sie wtedy zatrzymac i powiedziec mu zeby nie szczerzyl zebow na darmo,bo to zenujace…Dzis z perspektywy czasu i faktu,ze nie mieszkam juz w Pyrzycach moge napisac jedynie tak jak gdzies wyzej wspomniano juz w komentarzach- mi tam nikogo nie jest szkoda,bo o Miloszu Luszczyku i jego zachowaniu sie w pracy mowiono glosno i zazwyczaj zle, o zonie nic mi nie wiadomo- sad pracy niechaj to rozstrzygnie. A burmistrz- no bardzo mi przykro- no ktos go wybral, ktos na niego glosowal a ze wiekszosc? Korzysta sobie z mozliwosci jakie daje mu wladza a mniejszosci i tym,ktorym otworzyly sie nagle oczy pozostaje nic innego jak popisac sobie w internecie i miec nadzieje,ze podczas kolejnych wyborow pojawi sie w miare normlany kandydat i moze bedzie na kogo glosowac. Moze…
Swego czasu również miałam nieprzyjemność (na szczęście krótko) pracować z A. Łuszczyk. Czas ten wystarczył bym zauważyła, a także odczuła wredną stronę tej persony. Panie Burmistrzu popieram Pana dotychczasowe decyzje (również zwolnienie kierownika PDK) oraz podziwiam Pańską konkretność, stanowczość, konsekwentność a także kulturę osobistą.
Gdy Burmistrz zaczyna konsekwentne działanie to dookoła lament. Ale czyj lament?
A może w tych Pyrzycach trzeba w końcu silnego reformatora? Takiego co to nie boi się niektórych person z rady?
I co? kto jest teraz maluczki? Gdzie się myszki pochowały?
ble .ble ble zrobiło się jakoś lepko pewnie komuś wyżej ulał się wazelina.Dobranoc
Z ciebie jad się wylewa, połknij go i zamilcz osa.
bez zasadniczych podstaw Pan Burmistrz pewnie by pracowników nie zwalniał z urzędu gminy czy pdk
Jak by były zasadne podstawy to procesy w sądzie pracy by wygrywał Teraz przegrywa i mieszkańcy płacą odszkodowania
Jaką ona z siebie biedną osobę robi. Żal na to patrzeć. Biedna kobieta została zwolniona. Żeby kierować instytucją o charakterze kulturalnym trzeba mieć kulturę w sercu a nie na papierze.
Widze że u Ciebie ani w sercu ani na papierze, zwróć uwage na problem a nie osobe.Pozdro
Anonimie. Wielki pokłon za ten post. Brawo…
Czy ty się z głupim zeswatałeś?Wiadomo swój do swojego ciągnie.Ja się schylam by nie ciągnąć a ściągać buty przed wujciem do swojego domu.
Przepraszam, ale nie zrozumialem twojego wpisu.
Do „zginam się w pas”. Nie – o ile wiem nie jesteśmy rodziną – na szczęście :).
Powtórne BRAWO dla Anonima za wpis z dnia 30 maja 2013 o 09:17
CZY Pan Burmistrz umarza podatki według swojego widzimisie?
Oj przestancie juz z tymi podatkami! Swego czasu moj ojciec mial dzialalnosc gosp. w budynku za ktory placilo sie pare tys zl rocznie za wieczysta dzierzawe. Los chcial,ze ojciec umarl a matka nie miala glowy wtedy co dalej robic i Lipinski tez umorzyl wtedy ten podatek za tamten rok za budynek. Sa rozne sytuacje i nikt z Was nie wie dlaczego dany podatnik jest zwalniany z podatku a jak macie taka potzrebe to idzcie i sami pytajcie burmistrza a nie tylko krzyczycie i pzrekomarzacie sie w sprawie,ktora osobiscie Was nie dotyczy.
Oczywiście są różne sytuacje, ale umarzanie rolnikom nie najbiednejszym nie jest w porządku, są bardziej potrzebujący.
Tesiak, nie dawaj więcej takich tytułów bo ktoś może cię pozwać chopie…
Nie kupujcie bułek z Bagietki przy ulicy Bogusława w nocy około 2 minut 5 podjechał samochód z towarem przy wykładaniu na chodnik rozsypały się chyba pączki albo bułki ciemno było tylko światło z napisu BAGIETKA świeciło na chodnik kierowca pozbierał wrzucił do skrzyneczki i na sklep potem przekładał na chodniku z pudełek płaskich towar do skrzynek stojących na brudnym chodniku, a gdzie woda i ręcznik żeby brudnymi rękoma przekładać czy liczyć towar, a my to kupujemy i jemy brrrr!!!!
Pani dyrektor Łuszczyk nie powinna sie za bardzo burzyć bo może wyjdzie przy okazji wiele spraw dotyczących dnia pracy w Domu kultury.
(harmonogram zajęć pracowników).
dyrektor ma nienormowany czas pracy
Brawo Panie Burmistrzu nie ma świetych krów za arogancje i nie kompetencje należy zwalniac z pracy i tyle. Szkoda mi tylko łez
wylanych na sesji rady gminy pana przewodniczacego Grzesiaka
nad niedola rodziny pani Łuszczyk która pozostanie bez ,, środków,, do życia hehehe czy zapłakał nad innymi mieszkańcami pozbawionymi środkami do życia???
Zapewne pozbawił cię środków na życie i ty biedaku musisz teraz pracować ale uczciwie.
Masz żal. Weź się za pracę ale nie koligującą z prawem i por zadkiem społecznym.
Jeżeli chodzi o kompetencję to pan burmistrz też takowej nie ma bo widać jak rządzi.
No…jaką państwo Łuszczykowie zrobili sobie reklamę i to za darmo. Brawo za pomysł.
Czarny żart ci wyszedł.Kto chce mieć reklamę a wpierw zostać wyrzuconym z pracy w trybie nagłym dyscyplinarnym?Chyba Tylko ty i taki jak ty od reklam .
Drugie dno i tyle w temacie, na zaczepki nie odpowiadam, i proponuję podpisywać się pod swoimi postami.
Przed i nie stawiamy przecinka chyba że wyliczamy.
Pamiętaj przecinka nie dajemy po wyrazie że
Pamiętaj, że na końcu zdania stawiamy kropkę. To nie jest trudne, naprawdę.
Jak łatwo spłonąć na stosie szykowanym komuś innemu 🙂
To nie są zaczepki ale riposta na nieprzemyślane komentarze.Może jednak przemyślane komentarze z których przewija złość, dokopanie drugiemu.Czy to tak się robi? Co?
Dyscyplinarne zwolnienie każdego uziemia, a nie dodaje skrzydeł, by gwiazdorzyć na Aurze.
jasne, na tvn można pogwiazdorzyć, ale na aurze? buhahahaha!!!!!!!!!!
Dzieęki Bogu, że nie została Pani radną
Wypadałoby się podpisać.
… powiedzial Anonim
Na Aurze – jak piszesz , wielu gwiazdorzy.Od tego jest ta telewizja by pokazywać nas Pyrzyczan i nasze różne problemy.Co niektórzy chętnie by piastowali swoje stanowiska i chcieliby aby o nich nie mówić, nie pokazywać ich ciemnych spraw.
Często tu występują osoby szanowane ale niekoniecznie przez wszystkich ludzi.
Nazwisk nie wymienię z prozaicznego powodu.”Oliwa sprawiedliwa i na wierzch wypływa ” jak prawda o tych co mają za uszami.Łatwo jest skrzywdzić a jeszcze ciężej to naprawić.Dlatego nazwisk nie wymienię , bo i po co.Zwolnić kogoś i to dyscyplinarnie to należy mieć Żelazne dowody!!!Być zamieszanym w aferę, a być zwolnionym dyscyplinarnie, to coś układa się w pewna część prawdy.To nie licuje z normalnym międzyludzkim współżyciem .
Nie masz racji!
Piszesz „Dyscyplinarne zwolnienie każdego uziemia, a nie dodaje skrzydeł, by gwiazdorzyć na Aurze.”
Osoba skrzywdzona a ukarana poprzez dyscyplinarne zwolnienie z pracy MA PRAWO DO OBRONY i NIE TYLKO W SĄDZIE PRACY!
Moze jest zasadne zwolnienie, nie wiem tego.Jednak pan Burmistrz zagrał w sposób nadzwyczaj brutalny!!!!!Niech wszyscy poznają motywację i tryb rozwiązania umowy o pracę w tak drastycznej formie.
Ciekawe jak to się skończy.Ciekawe kogo już pan Burmistrz sobie upatrzył na to stanowisku?Czy czasem nie wprowadza porządków z boiska piłki nożnej gdy był sędzia ale piłki kopanej.Na ten czas pani dyrektor dostawała od pana burmistrza czerwona kartkę -CZY SŁUSZNIE?!Czy pan burmistrz ma prawo do dawania w dalszym ciągu czerwonych kartek ale już w życiu publicznym?To TO TAKŻE SĄD ROZSTRZYGNIE.Do takich wnioskowa łatwo jest dojść po tym wszystkim. To dotyczy bezpośrednio bohaterów tej sprawy: pana burmistrza i pani dyrektor.
A czy pani dyrektor nie może po prostu wrócić na swoją wieś?
Pani Aniu, zarówno pani jak jej małżonek jesteście extra,
Zgadzam się z ciekawą pani dyrektor pokazując się na Aurze uniknęła w ten sposób spekulacji a jeszcze biorąc pod uwagę że mąż jest radnym -to chyba logiczne.Oczywiście powinna zalać się łzami a najlepiej od razu popaść w nałogi UŚmiecha się bo jest pewna siebie i nie da się w nic wrobić Pani Aniu trzymam kciuki
Też oglądałem. Widziałem babę-Pinokia.
Podchodzę do tego dyscyplinarnego zwolnienia z powagą.
Moja ocena jest obiektywna i nie jestem po żadnej stronie tego wszystkiego.Jednak pomimo wszystko uważam , że pan burmistrz „pochopnie” to zrobił.
Jedno jest pewne.Gdzieś jest na tym portalu takie oto jest kogoś sformowanie-piszę z pamięci”pan burmistrz Olech jest najgorszym z włodarzy w Pyrzycach, nawet włączając tych z PRLu”.
Niestety i ja przychylam się do tej oceny.
Burmistrz każdego miasta ma łączyć a nie dzielić.Niestety pan Burmistrz nie łączy ale robi niesnaski i jest to już głośne w mieście.Przykre to ale tak właściwie jest.
W Żabowie w szkole również są jakieś podchody do dyrektorki szkoły a żona pana burmistrz również w tym uczestniczy, niestety.
Jakoś tak dziwnie się składa , że uczestniczy rownież w jakim podkopywaniu autorytetu dyrektorki.
ZGODA BUDUJE A NIE ZGODA RUJNUJE- może za dużo jest tej niezgody w obecnym czasie.Co? Panie Burmistrzu miasta Pyrzyce, co Pan na to?
Coś ciekawa słyszałaś o dyrektorce z Żabowa ale nie wiesz co. W tym przypadku żona burmistrza akurat broni autorytetu dyrektorki.
sprostowanie pisze:
2 czerwca 2013 o 13:49
DLACZEGO i ten z pamięci powtórzony komentarz nie wszedł!
Nie wszedł mój komentarz.Powtórzę.
Dzięki za szybka reakcję. To tak jest jak z ust do ust krążą jakieś informacje.Później są takie oto nieporozumienia.Nie jestem po żadnej stronie tej sprawy.Po prostu oceniam to na podstawie tego co do mnie dociera.Jeszcze raz serdeczne dzięki za sprostowania , a ja to w niniejszym miejscu robię.
ciekawa
Warto skopiować swoje komentarze, tak jak ja .Nigdy nie wiadomo co później wpadnie do głowy komuś.Co jest powodem usuwania komentarzy ?
Kochana,y Anetta G-M
Wobec tego podpisz się swoim imieniem , nazwiskiem .Podaj dane gdzie pracujesz i jakie zajmujesz tam zaszczytne stanowisko.
Śmiało.To do rzetelności i uczciwości (Anetta G-M ).
Anetta Geotermia-Masłyk?
Mam was w d…
do; m Pewni wielu ciebie ma też w miejscu ,które wskazałeś/łaś.Ja jednak gratuluję pojemności to lepiej jak ładownia na statku raz jeszcze gratuluję!
Masłyk, czyżby się kampania zaczęła?
Hmmm…Dyscyplinarne zwolnienie, nie jest czynione na oślep. Czy naprawdę sądzicie, że taka decyzja nie jest poprzedzona stosowną analizą? Poczekajmy na ten rzekomy sąd (o ile w ogóle będzie :). Jest też instytucja biegłego rewidenta. Niech zatem zostanie to BARDZO DOBRZE prześwietlone. Czy nie należałoby sądzić, że Burmistrz poważnie to zbadał i nie porywałby się na taki czyn, bez rzeczowych danych? Myślę, że nikt nie strzeliłby sobie w kolano w taki sposób.
Z drugiej też strony „dyscyplinarka”, może dać do myślenia co w tym PDK’u mogło się wyprawiać, że aż tak zareagowały władze miasta.
Pani Anetta jest z Komitetu Wyborczego Jerzego Marka Olecha